Wednesday, February 15, 2012

TBS: Body Butters.

Hello there!
Vandaag ga ik jullie wat vertellen over toch zeker één van de beste ontdekkingen die ik al gedaan heb in 2012.

Namelijk de body butter van TBS!
Echt njammieeeeeee!
Dit is werkelijk mijn ontdekking van 2012. 
Ik heb namelijk mijn eerste body butter gekocht op 2 januari.
Dat was deze van de kerstcollectie.
Ik gebruik hem niet zo superveel meer.
Want ik vond hem in de winkel super lekker ruiken.
Maar ik vind hem al snel ietsje te veel . 
Dat is wel jammer, misschien vind ik hem later nog wel lekker gaan ruiken, je weet maar nooit.

Mijn drie favorieten , die ik eigelijk het meeste gebruik zie je helemaal in het begin van het artikel.
Die zijn lekker fris en fruitig.
Ze zeggen body butters voor in de winter, 
maar deze kun je ook prima gebruiken in de zomer denk ik.

Er zijn twee dingen van de body butters die ik gewoon weg fantastisch vind aan de body butters.

Eén die geuren. 
Zoals de perzik, hij ruikt gewoon puur naar perzik. 
Ik zou er gewoon in willen buiten.
Zo lekker, de geuren zijn zo echt.
En lijken alles behalve chemisch, en dat heb je met vele andere producten wel. Maar met deze dus lekker niet! ZALIG! 

En twee. 
GOD, ik snap het nog altijd niet!
In de winter sta ik normaal vol met uitslag en exceem van de kou.
En dit jaar dus niet! Alleen mijn armen. Maar dat komt door allergie. Maar god, wat ben ik blij dat ik dit spul ontdekt heb!
Ik smeer het elke dag op men lijf.
Ik kan echt gewoon niet meer zonder. 
Mijn huid is in de winter normaal grauw, en grof.
Nu heb ik een baby-velletje, echt zalig! 

Wat vinden jullie van de Body Butters van TBS? 

x Lots of Love, Divastijl!

No comments:

Post a Comment