Sunday, February 19, 2012

Persoonlijk: Update. #12

Hello there! 

Vandaag weer eens een update.
Gewoon om jullie toch even te laten weten dat het de laatste dagen toch niet zo goed met me gaat.

Ik ben namelijk al sinds donderdag ziek. 
Vrijdag is de vakantie begonnen voor een weekje.
Ik heb namelijk wel een goed rapport gekregen.
Maar mijn vakantie is slecht in gegaan.
Want ik was namelijk nog steeds ziek.
Zaterdag ben ik van mijn werk naar huis gegaan.
Omdat ik bijna niet meer op mijn benen kon staan.
Zo weinig kracht dat ik had...

Heel erg jammer. 
Nu is het zondag avond.
Ik voel me al een stuk beter, maar toch nog niet helemaal zoals het zou moeten zijn. Ik ben langzaam aan aan het genezen.
Nu kennen jullie ook ineens de reden waarom er de afgelopen dagen geen artikels online zijn gekomen.

Ik hoop dat jullie dat begrijpen! 
En ik vlieg er zo snel mogelijk weer terug in !
x Lots of Love, Divastijl! 

No comments:

Post a Comment