Tuesday, February 7, 2012

Review: Catrice Tell me a berry-tale.

Hello There! 
Vandaag ga ik mijn favoriete lipstick van deze winter laten zien.
En vertellen wat ik er juist van vind.
Zoals jullie kunnen zien heb ik deze foto genomen nadat ik dit product gebruikt heb, dat doe ik meestal niet.
Maar soms zal er een uitzondering komen.
Zoals bij deze dus!

Dit is de kleur als ik hem op mijn lippen draag.
Het is een mooie paarse kleur.
Een beetje een plum kleur. En gij staat echt heel erg mooi.

Hij heeft ook zo'n heel zachte textuur, en smeert echt super lekker.
Het droogt je lippen niet uit, 
ik heb eerder het gevoel dat hij mijn lippen hydrateert.
Op de foto kan je ook zien dat hij een mooie glans heeft.
En dat ik geen velletjes krijg door deze lipstick.
Dus dat vind ik ook al een heel groot pluspunt.

Hij blijft best lang zitten, vind ik zelf dan.
Natuurlijk als je heel de dag aan het eten en aan het drinken zit,
zal hij minder lang blijven zitten.
Maar voor een fijne prijs ( €3.99), 
Krijg je een mooi en fijn product. 

Nog vragen? 
Volg mij op Twitter.
Of stuur een berichtje op mijn e-mail.
En check ook zeker de website Beautyteens, want daar help ik namelik een handje met bloggen!


x Lots of Love, Divastijl!

No comments:

Post a Comment