Thursday, February 23, 2012

Review: Catrice Gelliners.

Hello there!
Vandaag ga ik jullie iets meer vertellen over de gelliners van Catrice.
Jullie hebben één van deze gelliners al zien voor bij kome in een collective haul. Namelijk de 020 it's mambo nr. 2 .



Ik heb er dus twee, op de foto's kan je niet echt zien welk potje welke kleur is. Maar de linkse is 020 it's mambo nr.2 ( dat is een bruine kleur met een mooie glitter er doorheen. Als je heb op hebt, zie je niet veel meer van de glitter. )
en de rechtse is 010 Black jack with jack black ( is een pik zwarte kleur).


Zoals jullie kunnen zien heb ik deze gelliners als gebruikt.
Sorry daarvoor, ze stonden op foto met mijn oude camera.
Maar aan gezien ik nu een nieuwe camera heb, 
heb ik ze mooi een netjes opnieuw op foto gezet.
Leek me gewoon fijner.

Ik heb zoals jullie kunnen zien de bruine kleur al meer gebruikt dan de zwarte, maar dat is omdat ik de zwarte nog maar een weekje heb. Aangezien ik dus de bruine gelliner zo fijn vond, heb ik deze gelijk in geslagen! FAIL voor de no-buymaand! --'
Maar daar komt nog een artikel over! :)

onder, 020 it's mambo nr. 2 boven 010 black jack with jack black.


Op de foto hier boven kan je wel goed zijn dat de bruine kleur toch wel een pak lichter is als de zwarte kleur.
Wat normaal is, denk ik?!
Ik heb met mijn eyeliner brush één dipje gedaan in het potje gelliner. En daar kan je dan een mooi rechte lijn mee trekken.
( ik gebruik trouwens de eyeliner brush van catrice, het fijne penseeltje).


De gelliners drogen allebei snel & mat op, dat is wel fijn.
Ook gaat hij niet stempelen, dus gij gaat niet boven op je ooglid zitten. De substantie is vrij crèmerig.

Ik ben echt super tevreden over de gelliner van Catrice.
Als ik de kans krijg om er nog te halen.
Dan doe ik dat zeker, een fijn product, voor een kleine prijs!

Nog vragen? 
Volg mij op Twitter.
Of stuur een berichtje op mijn e-mail.

x Lots of Love, Divastijl! 

No comments:

Post a Comment