Monday, December 5, 2011

Collective Haul #2

Hello there! 
Vandaag nog eens een haul waarbij ik van meerdere dagen, mijn spulletjes die ik gekocht heb laat zien.
Ik heb uiteindelijk toch wel wat bij elkaar gespaard! 
Klik op meer lezen...
Voor het volledige artikel.














Als eerste heb k deze nachtcrème van kruidvat gekocht. 
Hij is voor een gevoelige huid. Vrij dikke substantie
Iets rond de €4.
Als volgende hebben we het geurtje van the body shop white musk Libertine. Wow ! Ik ben zo blij dat ik hem heb!
€14 omdat er een korting afging.











Dan twee topcoats van de nieuwe limited edition lijn van essence.
Een witte cracked ( 02 Crack me! White) , en een glittertop( 02 Circus Confetti), met verschillende kleuren glitters.  Echt mooi! 
Ik denk dat ik zeker nog wat lakjes van deze lijn ga halen.
Ik denk dat ze €1.79 per lakje.













Ik had dus dringend een goede body lotion nodig, die mijn huid goed voedt, en mijn huid zacht maakt. Ik heb veel goeds gehoord over deze body lotions. Dus ik zal deze proberen voor jullie.
Komt zeker nog een review van.
Ongeveer €5 .











Mijn favoriete concealerpallet was zo goed als helemaal leeg.
Dus werd het weer eens tijd dat ik een nieuwe kocht.
Echt een fijne concealer. En Budget-proof. Ik denk dat het al de 4 keer is dat ik hem opnieuw koop, dus dat wil wel iets zeggen...
Hij is iets rond de €3.











Catrice Photofinish foundation. Deze had ik nog niet.
Ik heb altijd de Catrice Infinite matt foundation. En die werkt wel fijn. Maar aangezien ik moet testen voor de site. Dacht ik dat het weer eens tijd moest zijn voor een nieuwe. Deze dus in de kleur Rosy Beige. Iets te donker. Maar tot nu toe, best wel fijn.











Mijn eerste echte gelliner EVER! 
Het is er één van catrice. In de kleur 020 It's Mambo Nr.2 .
Het is een mooie donker bruine kleur. Dus die ga ik ook testen.
Rond de €3 à €4. 











Ook heb ik dus drie Catrice lakjes gekocht. 
De eerste is in 540 Am I Blue Or Green?
De tweede is in 130 Lucky In Lilac
en de derde is in 220 Lost In Mud.
Deze zijn €2.79 per stuk.











Dan ook nog twee lakjes van Essence Colour and Go.
De eerste is in 72 Time For Romance.
De tweede is in 04 Space Queen.
Ook deze zijn budget-proof. €1.29.











Een lipgloss van Essence Stay with me!
In de kleur. 04 Trendsetter.
Een mooi rood rozig paars.
Rond de €2 à €3.

Dit was alles wat ik gekocht heb. 
Ik vind het tot nu toe allemaal fijn producten.
Ik ga er nog wat met spelen en kijken wat ik er met ga doen.
Als jullie van één van de producten een review willen.
Laat mij dan zeker iets weten in de comments! 
Ik hoop dat jullie het leuk vonden.
 x Lots of Love, Divastijl! 

No comments:

Post a Comment