Wednesday, February 22, 2012

Update: No-buymaand Februari.

Hello there! 
Vandaag een update over mijn no-buymaand.
Want ik ben geslaagd, en niet geslaagd!


Als je mijn artikel over gelliners gelezen hebt, dan zal je weten.
Dat ik een gelliner gekocht heb. Gewoon omdat ik het fijn vond.

MAAAAR als je dit artikel gelezen hebt, dan ben ik toch wel geslaagd in mjn no-buymaand.
Want de plannen om een laptop te kopen, waren geschrapt, omdat de laptop van mijn broer mag gebruiken/hebben. Heel erg fijn dus! 
En dan hebben jullie ook gelezen dat ik genoeg centjes had voor een nieuwe camera te kopen.

Dat ben ik dus die dag erna gelijk gaan doen.
Een nieuwe camera gaan kopen. YES! 
Kan ik eindelijk mooie heldere foto's voor jullie maken.
En misschien wel filmpjes. ( als jullie dat leuk zouden vinden, denk ik erover na!)

Ik ben dus niet echt geslaagd in mijn no-buymaand want ik heb die camera gekocht.
Maar dus, hier stop voor mij de no-buymaand.
En ja, ik voel me op één vlak een loser! Maar ik was gewoon super blij dat ik het kon kopen.
En omdat het mijn eerste grote aankoop was. 

Mijn camera is een Fujifilm finepix s2950 en hij kostte €149 .
Ik ben er alle sinds super blij mee!
En hopelijk vinden jullie het leuk voor mij.
En kunnen jullie genieten van de veel betere kwaliteit van de foto's! :) 

Eerste foto ooit met mijn nieuwe camera ! :D
Nog vragen? 
Volg mij op Twitter.
Of stuur een berichtje op mijn e-mail.


x Lots of Love, Divastijl!


No comments:

Post a Comment