Saturday, February 4, 2012

Essence Stay with me lipgloss.


Hello there! 
Vandaag een review over een stay with me longlasting lipgloss van Essence, in de kleur 04 Trendsetter.

Ohh, lipgloss. Wat ik daarmee heb de laatste tijd, ik weet het niet.
Maar het is zo verslavend! Het is voor mij een herontdekking. 
Toen ik nog geen vriendje had was het altijd lipgloss, lipgloss, lipgloss. En nog eens lipgloss. Maar ik heb ondertussen al 1 jaar en 5 maanden een hele lieve vriend, maar die vind lipgloss niet zo leuk...
Dus droeg ik nooit meer lipgloss. Tijden veranderen, als hij mij leuk vind, dan neemt hij die lipgloss er wel bij! 


Trouwens een enorme sorry voor de kwaliteit van de foto's. Maar het is dit of helemaal niets. Dus dan kies ik toch liever voor dit..
Als je het flesje in het echt ziet, is het wel een ietsje donkerder.
Maar de kleur komt toch wel in de buurt...

Ik heb deze foto gewoon een dun laagje gelegd. 
De kleur van deze lipgloss valt heel goed op te bouwen.
Maar het is dus gewoon even om je een indruk te geven hoe 
veel pigment deze lipgloss heeft.

In deze lipgloss zit geen shimmer. 
Maar hij is dus wel mooi getint, en geeft natuurlijk een mooie glans af, en dat kan je wel goed zien op de foto! 
Het is een goede vervanger voor mensen die liever lipgloss dragen al lipstick voor de felle lippen trend.

Het is een longlasting lipgloss,
dus dat maakt dat de lipgloss wel erg plakkerig is.
Maar hij blijft dan ook wel gedurende een langere tijd zitten.
Ik vind dat je voor een prijs van €1.99 (denk ik),
toch wel een zeer mooi en aangenaam product krijgt. 
En als je nu naar kruidvat gaat, 
staan er veel van deze lipgloss in de aanbieding ( 50% korting op bepaalde producten...), 
wegens vernieuwing van het assortiment. 
Dus zeker een kijkje waard!

Dit was het review, ik hoop dat jullie het fijn vonden om te lezen!
 x Lots of Love, Divastijl!

No comments:

Post a Comment