Tuesday, February 21, 2012

Persoonlijk: My life in the picture. # deel 1


Hello there! 
Het is al een hele tijd geleden dat ik de foto's die ik maakte met gsm nog eens met jullie deelde.
Dus dat ga ik vandaag eens lekker doen.
Wat ik jullie wel wil vertellen is dat deze foto's niet allemaal op twitter komen omdat ik niet an twitpic'en met mijn gsm.
Jammer dus er zijn ook foto's niet van twitter.



Deze foto heb ik genomen op de eerste dag van het jaar! 
Whahahahaha, ik had me opgemaakt.
En zat lekker te wachtte op de mama van mijn vriend.
Zij kwam mij halen voor daar gezellig nieuw jaar te viere.


Had ik lekker voor mezelf gekookt, nom nom nom.
Slaatje met pijnboompitjes en rucola.


Nagels gelakt met een lakje van de h&m in de kleur Coral.


Lazy Sunday. Ik zat lekker te chillen in de joggingbroek van mijn vriend, en een sweater die ik van mijn broer gekregen heb.
Meters te groot natuurlijk --' .


Yes, ik had juist deze lipbalm gekocht in the body shop.
En ik hou echt ontzettend veel van dit spul


Mijn nicht had cupcakes gemaakt! Man wat waren die lekker! 
nom nom nom ! 


Nog steeds mijn favoriete masker!
Ik blijf het zeggen, wat een lekker spul!


Het dessert dat mama maakte met kerst! 
Moeilleux, ik denk dat ik hier een DIY van gij maken!
Dit moet gewoon iedereen kunnen, en het is echt super makkelijk.


Music for live 2012 kijken op tv.
Kon er dit jaar weer niet heen, ik was namelijk zie!


Twee superlekkere boterkoeken met chocolade en pudding.
Helemaal voor mij ! :D


Broodpudding in de oven. Met chocolade! 

No comments:

Post a Comment