Sunday, January 1, 2012

Spiced Vanilla lip balm.

Hello there, Diva! 
Vandaag een review over een lippen balsem van de kerstcollectie van the body shop.
Het is de spiced vanilla lipbalm. 



Sorry voor de slechte kwaliteit van de bovenstaande foto. Maar er was een hele slechte licht inval en ik heb een miezerig klein fototoestelletje. En ik denk dat dat al genoeg zegt.

Het is dus een lippen balsem van the body shop. 
Er word regelmatig een artikel geschreven over de kerstcollectie van the body shop. Dus wou ik er ook een maar dingetjes van gekocht. 
Zoals onder andere deze lippen balsem. 

In the body shop waar in ben geweest. (Meir, Antwerpen)
Kon je alleen deze apart verkrijgen. Als je één van de andere geuren wou. Dan moest je ze in een pakketje kopen. En dan had je alle drie de geuren. Maar dat vond ik misschien een ietsje te.. Dus ben ik gegaan voor de Spiced Vanilla Lipbalm.
(Tralalalala sorry voor mijn lang geklets --' )

Het is dus een verzorgende lippen balsem. Die de lippen hydrateert, voedt en verzorgt. En dat is met heel goed mee gevallen. 
Het is de eerste keer dat ik een lippen balsem van TBS uitprobeer.
En het bevalt mij bijzonder goed.

De geur.. Hmmm.
Wat is dat ? Ik kan het zo moeilijk omschrijven! 
We gaan toch een poging doen.
Het is zoals de naam zegt een vanille geur. Ik persoonlijk had verwacht dat het echt een zware vanille- geur ging zijn. Maar dat is dus absoluut niet zo! Het is een zoete geur. Maar ook meer naar de kruidige kant toe. Ik vind dat het een beetje naar speculoos ruikt. Maar niet naar kaneel. Ik vind het een goede winterse en warme geur. Ik ben echt wel fan van de geur.

De substantie is echt boterig. Dat vind ik best wel goed. Zeker nu in deze koude wintermaanden vind ik het nodig om een goed voedende  lippen balsem in mijn tas te hebben zitten. Hij is ook niet plakkerig, dat is voor mij al een groot voordeel. Want ik heb het niet zo voor plakkerigheid. Het is dus echt meer een boter substantie. Dat vind ik zeer fijn! 

Het is een fijne lippen balsem. Als je niet van plakkerig houd. Als je graag een voedende lippen balsem heb die ook wat naar de boterige kant gaat. En die lekker winters en warm ruikt. Dan is dit perfect voor jou! Ik vind hem in ieder geval zeer fijn. 

Hebben jullie spulletjes van deze collectie ? 
Laat me weten wat jullie er van vinden! 

Volg mij op twitter, daar kan ik eventueel jou beauty-vragen beantwoorden. 
Of stuur me een bericht op mijn e-mail


 x Lots of Love, Divastijl!




No comments:

Post a Comment