Saturday, December 31, 2011

Freeman Facial Clay Mask.

Hello there!
Vandaag een review over het gezichtsmasker dat jullie al hebben zien voorbij komen in mijn: BIG COLLECTIVE HAUL! 
Dit is de foto die jullie ook konden zien op twitter.

Over het masker zelf ben ik echt wel tevreden.

Wat zegt het merk over het masker?
' This rich clay mask, with added oatmeal and vitamin E, draws out excess oils and dirt, purging clogged pores, leaving you skin clean and soft.'

'Dit rijk klei masker, met toegevoegde havermout en vitamine E,
Haalt overtollig en vuil weg, reinigt verstopte poriën en maakt de huid proper en zacht.'

Hoe moet je het masker gebruiken? 
' Apply mask to face and neck, avoiding contact with eyes. let dry and rinse with warm water.'

' Breng het masker aan op het gezicht en de neck. Vermijd contact met de ogen. Laat het masker drogen, en haal het eraf met warm water.'

Dit is dus wat de verpakking zegt.
Voor mij werkt het masker echt wel. Ik heb tamelijk veel last van verstopte poriën. Dus vond ik het zeker de moeite waard om dit masker te testte. Het heeft voor mij dus goed geholpen. 
Mijn poriën zijn veel minder groot, en veel minder zichtbaar.
Mijn huid is ook zeer zacht na dit masker. Dat is wat leuk vind! 
Ook voelt mij huid lekker fris en proper! Een fijn masker.
En voor de meiden die het graag budget proof houden. 
Is dit zeker een aanrader. 

Ik heb het masker aan gebracht met mijn foundationkwast van The Body Shop. Zo breng ik trouwens altijd mijn masker aan. 
Dat vind ik het fijnste werken! En ik heb hem er een beetje langer laten op zitten dan ik met een ander masker zou doen. 
Dus zo'n 20 minuten. 

x Lots of Love, Divastijl! 


No comments:

Post a Comment