Tuesday, January 31, 2012

TAG: Marie's ABC!

Hello there! 
Vandaag iets wat ik eigelijk nog nooit gedaan heb. 
Een tag. En deze tag is de ABC tag. 
Die zie je op wel meerdere (beauty)blogs voorbij komen.
En die leek me ook leuk voor jullie om mij ook een beetje te leren kennen! 
Age: Meestal word ik ouder geschat, maar ik ben 15 jaar oud. 
Best friend: Jade, ze is al een al zo'n 6 jaar mijn beste vriendin. En Dat zal nog lang zo blijven, dat kan ik je verzekeren.
Chore your hate:Absoluut het afwasmachine leegmaken! Ieuw ieuw ieuw, ik haat het zo !
Dreamhouse:Een simpele studio, dichtbij New York. Samen met mijn vriendje daar wonen. Dat is mijn droom! 
Essentials of your day:Bloggen, mijn telefoon checken & twitter !
Favorite color:Marine blauw & felroze.
Gold or Silver:Dat hangt er vanaf, dat verschilt in momenten.
Height1m60. Yes, i'am a little person! --'
Instruments i play:I don't play instruments.
Job titel ( most recent):Ik ben een kapster in spee. Ik werk ook in het weekend in een kapsalon. En ik ben een blogger, as you can see!
Kids:Die heb ik nog niet, aangezien ik 15 jaar oud ben!
Life is incomplete without:Mijn lieve vriendje!  :) Wij zijn 28 februari 1 jaartje en 6 maandjes samen. En de liefde is nog steeds niet bekoeld. Integendeel zelfs! 
Hij is het liefste schatje ooit! :)
Music you always listen to:Ik luister echt erg veel muziek. En ook echt alle soorten. Mijn favorieten op deze moment zijn Selena Gomez, Justin Bieber ( Yes, i'm a belieber!!), Demi Lovata, Adele, Rihanna, Beyonce, etc etc etc. Maar ook Skrillex, Nero en Taylor Swift zijn favorieten.
Nickname: Marjetje. En je zegt het zoals je het leest. En dan met het Antwerpse accent! Jaja, dat is mijn bijnaam. 
Overnight in hospital stays:Geen gelukkig! Bah ik haat ziekenhuis zo hard, alleen de geur alleen doet mij al kokhalzen.
phobias or fears: Fears! Spuitjes, omg omg omg! Dan zul je mij snel zien lopen! Ik ben zoooo bang van spuitjes. Niet omdat het pijn doet, want het doet geen pijn. Maar gewoon het idee dat er een naald in mijn arm zit, G R U W E L I J K !
Quote of a film:' The Lion felt in love with the Lamb' - Twilight.
Reason for a smile:Een lief berichtje van iemand die veel voor mij betekent. Of het gevoel dat je weet dat mensen je steunen, en achter je staan. GEWELDIG vind ik dat! 
Siblings:Eén broer. Zit op kot in Brugge dus is meestal alleen in het weekend thuis.
Time you wake up:5uur45. Jawel hoor dames en heren! Zeer vroeg dus. 
Underwear:/
Very important day this year:Als eerste voor mij is mijn verjaardag zo'n belangrijke dag. Daar tel ik elk jaar weer vanaf de dag erna af! 8 Maart dus.
En dit jaar is 19 maart ook een speciale dag voor mij.
Dan mag mijn beugel er na drie dikke jaren eindelijk af, YES!
Worst habbit:Ik ben echt heel erg perfectionistisch. Alles moet lopen zoals ik het wil. Anders kan het uit de hand lopen ;) .
X-rays you've had done:Zoveel. Ik was vroeger nogal wild. Ik viel echt heel erg veel. En dan moest er regelmatig een fotoo'tje gemaakt worden. 
Yummy food you make:Witloof in de oven met ham en kaas, en rol. Da's bladerdeeg met groentjes en vlees, heerlijk, al zeg ik het zelf! 
Zoo-animal: Giraffen en Olifanten! Wauw, die beesten zijn zo groot. I LOVE IT!

Dit was mijn ABC-tag! Ik tag jullie allemaal deze tag te doen. Heb jij deze tag al gedaan. Zet dan de link van je blog in de comments. 

x Lots of Love, Divastijl! 

No comments:

Post a Comment