Wednesday, March 28, 2012

Persoonlijke Update : Sorry

Hello there!
Vandaag even een blog update!
Echt sorry sorry sorry voor mijn lange afwezigheid op mijn blog! 
Ik ga geen smoesje verzinnen.
Maar ik had het druk, ik had een paar problemen -persoonlijk-
waar ik nog niet over ben. 
En ik heb ontzettend veel last met mezelf!

Ik wil toch even echt sorry zeggen! 
Maar vanaf vandaag ben ik hopelijk weer dagelijks aanwezig! 
Nu volgende week is het paasvakantie.
En dan ga ik de eerste week van de vakantie op vakantie,
met mijn vriendje en zijn familie !
Superleuk natuurlijk en goed om mijn gedachten te verzetten.

Ik hoop natuurlijk zover mogelijk vooruit te werken.
Maar ik kan natuurlijk niets beloven, 
maar ik doe serieus mijn best! 

Wel een ander probleem vandaag,
ik ben niet geslaagd voor de theorie van mijn brommer.
Dus moet ik in de vakantie leren :( .
Da's wel jammer maar mijn vriend leert voor zijn autorijbewijs,
dus gaan we dat lekker samen doen.
Ook altijd fijn natuurlijk.

Nu gaat het in ieder geval een stuk beter met mij, 
en zal ik weer veel meer aanwezig zijn op de site! 

Nou nu zijn jullie weer een beetje meer op de hoogte,
en nogmaals sorry voor de lange afwezigheid ! 

x Lots of Love, Divastijl!

No comments:

Post a Comment