Tuesday, January 3, 2012

Update. #8

Hello There!
Zoals jullie kunnen zien, is het vandaag weer eens een update!
Vandaag ga ik weer veel werk doen voor de site.
Foto's maken, artikels schrijven.
En en en en en, er komt een van de volgende dagen waarschijnlijk een nieuwe lay-out! Hopelijk vinden jullie dat fijn! :)

Er zullen een tijdje geen shoplogs meer komen. Want, ik ben aan het sparen voor een nieuwe laptop. Het gaat een roze VAIO worden. Hier heb ik veel goeds overgehoord... En die kost een ietsje minder als €550.  Dus dat valt opzich allemaal wel mee.
Ik ben dus nu aan het sparen. Dus kan ik geen beautyspulletjes kopen. Ik ben houd echt al mijn geld bij, en werk er echt hard voor.

Over de nieuwe lay-out. Die zal helemaal anders worden als deze. Maar dat zullen jullie dan wel zien!

Dit was weer een kleine update! Hopelijk hadden jullie fijne feestdagen. Ik in ieder geval wel!

 x Lots of Love, Divastijl!

No comments:

Post a Comment