Monday, January 2, 2012

NOTD. #4

Hello there!
Vandaag nog eens een nail of the day. 
Ik heb het gedacht dat het al een lange tijd geleden is dat ik dat gedaan heb. Mijn nail of the day is de Catrice 540 Am i blue or green? 



OMG! i love this color so much! 
Het is een zo gezegde lente of zomer kleur, maar ik hou er van om deze in deze tijd van het jaar te dragen. Het ziet er dan zo'n beetje frosted uit. En dat vind ik wel fijn! :) Wat mijn nagels betreft, ben ik nogal een apart geval. Ik volg de nagelmode niet echt op. Ik draag wat ik zelf mooi vind, en waar ik zelf zin in heb om op mijn nagels te dragen. Sommige mensen kunnen dan wel weer raar kijken van..
What sort of nailpolish has that girl on her nails? That's so out of control! Of Ieuw, that's really ieuw! Groose, that's not cool! OMG!
Maar ik doe waar ik mezelf het fijnste bij voel.


Verder over de nagellak. Ik vind het een mooie nagellak. 
Het is ook een fijne nagellak, op de foto draag ik twee laagjes. 
En dat geeft een bijna perfecte dekking. Het heeft een droogtijd zoals alle andere Catrice lakjes. En net zoals alle andere Catrice lakjes vindik deze zeer fijn. En ik hou van deze kleur, ik vind hem erg mooi ! 


Wat vinden jullie van dit soort kleuren nagellak in de winter? 
Laat het me weten in de comments! 


Volg mij op twitter. Daar kan ik eventueel jou vragen beantwoorden.
Of stuur een bericht naar mijn e-mail.


x Lots of Love, Divastijl! 

No comments:

Post a Comment