Friday, January 27, 2012

Pure & Nature facial tissues.

Hello there!
Vandaag een review weer over een verzorgings product.
De pure & nature facial tissues van kruidvat eigen merk.



Ik heb deze tissues met aloë vera voor een gevoelige huid getest. 
Er zaten 25 stuks in en die zijn allemaal op nu. Dus ik vind dat ik het product genoeg getest heb om te kunnen zeggen wat ik er van vind. Dus laat ik dat nu maar doen dan! :)


Als ik naar de ingrediënten lijst keek was ook zeer aangenaam verrast. Er zitten namelijk maar 11 ingrediënten in. En dat is dus absoluut niet veel. En bijna alle 11 zijn ze natuurlijk! That's the good stuff! 


De doekjes zelf zijn zacht, en goed bevochtigt met reinigingsmelk. 
Op het doekje zit ook een bepaald motief, ik kan niet goed beschrijven wat het is, maar een soort van ruit-achtig iets.
Voor wat dat goed is weet ik niet bepaald, maar het ziet er leuk uit, en het geeft ook iets extra's.


De doekjes ruiken echt fantastisch goed! Echt super lekker.
Het ruikt lekker fris, en nadat je dat doekje over je gezicht gehaald hebt, en je make-up is van je gezicht. Voelt je huid ook lekker fris en schoon aan. Het jammeren wat ik vind is dat het geen oogmake-up er af haalt. Ik heb het geprobeert , je oogschaduw zal eraf komen, maar de rest zal blijven zitten. 


Mij zal je nooit elke dag reinigingsdoekjes zien gebruiken. Maar ik vind deze handig voor in mijn tas, of als ik weinig of geen make-up heb gedragen. Dagen zoals nu. Thuis, ziek en ik heb een verfrissing nodig, haal ik gelijk zo'n doekje over m'n gezicht, en voel ik me meteen fris.


Ik zal deze doekjes zeker opnieuw kopen, ook omdat ze niet prijzig zijn. Maar dus budget-proof iets van €2 à €3 denk ik.


x Lots of Love, Divastijl! 

No comments:

Post a Comment