Monday, January 30, 2012

Persoonlijk: Update. #10

Hello there! 
Vandaag nogmaals een update! 
Ik vind het op één of andere manier wel leuk om op de hoogte te houden van mijn dagelijkse leven! :)

Bah! 
Ik heb echt een rot week gehad! 
Als eerst ben ik heel erg ziek geweest. Zware keelontsteking en klierontsteking. Met daarop nog eens een griepje en een verkoudheid!
Van de verkoudheid ben ik nog steeds niet vanaf.
En ik moet nog antibiotica nemen, om helemaal hersteld te zijn. 
Dat is dus een reden dat ik niet veel geupload heb deze week! 

Dan moest ik donderdag ziek terug naar school. 
Kreeg ik te horen dat ik deze week 5 inhaaltesten moet doen! 
En het zijn absoluut geen lachertjes! 
Maar zondag had ik goed gestudeerd. Dus dat zal me hopelijk wel lukken! 

Vandaag, maandag, Algemene Nationale Staking in België! 
Ik moest dus vandaag niet naar school! WHOEP WHOEP! 
En daar heb samen met mijn mama en mijn moeke goed van geprofiteerd. En we zijn samen met z'n drietjes gaan shoppen..
Lekker, niet dat ik veel gekocht heb. Maar ik heb wel een mooie jas en handtas gekregen. Puur en alleen omdat ik het echt nodig had!

En misschien een iets minder leuk deel. (dacht ik)
Ik moest vandaag naar de tandarts. Ik draag al een dikke drie jaar een blokjesbeugel. En die moest na gekeken worden, en aan gespannen worden. Moet ik gelijk nog maar één keer terug voor een controle, en dan 19 maart mag mijn beugel eraf ! 
YES YESS YES ! Ik ben zo happy! 
Dus mijn dagje kan niet meer stuk! 

Dit was de update van de afgelopen week. Hopelijk vonden jullie het fijn om deze update te lezen! 
 x Lots of Love, Divastijl! 

No comments:

Post a Comment