Thursday, January 26, 2012

Carrot moisture cream.

Hello there! 
Vandaag een review over een product van the body shop!
De carrot moisture cream. 

Zoals jullie op de foto kunnen zien is het een potje van 50ml.
Dit is wat TBS zegt over dit product.

'we could rabbit on about our old favourite for hours. Let's just say it leaves your skin feeling soft en smooth, just like our original one. Now with Community Trade beeswax from organic sources.'

Ik gebruik deze crème niet elke dag. Het is ook niet bepalend een dagcrème of een nachtcrème. Maar van zich zelf is het dus een vrij dikke crème. Ik gebruik hem het liefst ieder om de andere dag als nachtcrème.

 Zoals TBS al zegt, hij laat je huid glad en zacht achter. Dat is wel werkelijk zo. Ik voel en zie duidelijk een verschil. Zeker nu in de winter wanneer mijn huid er droog uit ziet, en ruw aan voelt.
Vind ik deze crème zeker fijn. Hij maakt mijn huid zacht en glad.
En geeft ook zo'n mooie glansje dat mijn huid er gezond uit doet zien. En ook zie je dat mijn huid goed gevoed is. En dat is wat ik dan weer zeer belangrijk vind.

Ook de geur bevalt me [uiteindelijk]goed. Het is niet zo die standaard wortel-geur die je krijgt voor geschoteld. Hier iets pittiger en ik vind het el echt een ontzettend fijne geur. Ik heb zelf wel moeten wennen aan deze geur het zat er niet zo direct op van: wauw, wat een lekkere geur! Maar omdat het een fijn product is, leer je het warderen. Neem je het er bij, en begin je het wel lekker te vinden. Dat is dus hoe dat bij mij gaat... 

Ook is het product niet echt prijzig. Ik heb het in het outlet-center in Roermond gekocht tijdens de Sales. Dus gaat er nog een extra korting van en toen heb ik hem toen aangeslagen voor €3.50 denk ik.

Dat was dus een spotprijsje, en ik kon hem absoluut niet laten liggen omdat ik er zo veel goeds over gelezen had. En ik ben er dus nu ook tevreden over! 

x Lots of love, Divastijl! 



No comments:

Post a Comment