Wednesday, January 25, 2012

Update. #9

Hello there! 
Vandaag nog eens een update. 
Vanaf vandaag komen er terug meer artikels online.
De reden waarom het de laatste tijd stil was op Divastijl is omdat ik het vrij druk heb gehad, en omdat ik ziek ben (geweest).


Vanaf vandaag komen er dus terug meer artikels online.
En ook is het even stil geweest. Omdat de mensen uit de omgeving te weten zijn gekomen over mijn site! 
En de meeste vonden het dan nodig om gemene dingen te zeggen en achter de rug te praten! YES zeer lief van jullie. 
Maar dit is wat ik leuk vind en wat ik graag doe, en wat jullie over mij zeggen laat mij nu koud!


Het is mij ook opgevallen dat sinds vorige maand het bezoekersaantal flink gestegen is, dankje daar voor trouwens! :)


x Divastijl. 

No comments:

Post a Comment