Sunday, December 18, 2011

Update. #5

Hello There! 
Vandaag weereens een update!
Misschien denken jullie weeral een update?
Ja dus, want ik wil jullie vertellen waarom er deze week weer zo weinig artikels online zijn gekomen.



Dus deze week zijn er weer zo weinig artikels online gekomen.
Omdat dat het erg druk had voor school.
De meeste mensen in België hebben examens.
Maar die heb ik dus niet, maar ik heb dus gewoon les.
En moest deze week een hele hoop nieuwe leerstof verwerken.
Die ik nog niet gezien had, en die best wel moeilijk was.
Dat is dus een reden waarom er dus weinig artikels online zijn gekomen deze week.


En de andere reden is. Na school ben ik altijd erg moe.
En dan moet ik nog testen leren. En ik ben natuurlijk ook bezig met producten te testen etc. etc. etc. ...


Maar er komen vanaf morgen dus weer meer artikels online.
Ik ga proberen voor weer elke dag minstens één artikel online te zetten.
Ik hoop dat jullie begrijpen dat school voor mij een beetje voor mijn blog komt. Omdat school toch best wel belangrijk is.
En ik vind goede resultaten zeer belangrijk!


Sorry voor de weinige updates. 
Ik doe mijn best, ik hoop dat jullie dat appreciëren.


x Lots of Love, Divastijl!

No comments:

Post a Comment