Thursday, December 22, 2011

Catrice Absolute Eye Colours.

Hello there !
Vandaag een review over drie van de oogschaduws van Catrice die ik heb.
Van links naar rechts.
300 Pink Rock Super Star, 090. Bring Me The Frosted Cake.
250 Swimming With Dolphins.


























Dit zijn dus de drie kleuren die ik heb.
We beginnen gewoon bij het begin.


300 Pink Rock Super Star.
Is een barbie roze-kleur. Zeer opvallend.
Maar ook zeer mooi, het is een vrij matte kleur.
Maar toch zit er een subtiele glitter in.
Die me erg bevalt. Ik gebruik deze oogschaduw niet zo super veel omdat ik de kleur net iets te fel vind voor in de winter.
Maar in de lente en zomer, zien jullie hem zeker nog voorbij komen! 


090 Bring Me Frosted Cake.
Is een Crème- kleur. Een oogschaduw die ik gebruik als een basis- highlighter. 
Het is dus ook een matte kleur. En ik vind hem echt heel fijn.
Meer kan ik er niet echt over zeggen.



250 Swimming With Dolphins.
Is een grijze kleur met een zacht paarse glans erover heen.
Vrij mat, maar toch zit er een beetje shimmer in.
Ik vind het een mooie kleur voor op het lid te dragen.
Niet te donker, niet te licht. Gewoon mooi.


Op zich zijn het fijne oogschaduws. Maar ze zijn best kruimelig, waarbij je dus deppend de oogschaduw moet aanbrengen.
De pigmentatie bevalt me wel. En de prijs bedraagt €2.79 per oogschaduw.

No comments:

Post a Comment