Sunday, December 11, 2011

Mijn Zelf samengestelde MAC-Quatro.

Hello there!
Vandaag een review over het MAC-palletje die ik zelf samengesteld heb.
Ik vind het als allereerst heel erg leuk dat MAC dit doet.
Het is uiteindelijk veel voordeliger. En het is gewoon makkelijk op mee te nemen.
Dit is het pallet dat ik samen heb gesteld.

















Ik heb dus zelf vier kleuren genomen die ik mooi samen vind passen.
En ook mooi staan bij mijzelf dus.

De bovenste rij van links naar rechts: Era, Groud Brown.
De onderste rij van links naar rechts: Smut, Sketch.















Dus ik vind persoonlijk dat al deze kleuren oogschaduw mooi samen kan gebruiken.


Voor de meer dagelijkse nude ooglook gebruik ik Era en Ground Brown.
Voor iets de opvallendere ooglook kies ik Era en Sketch.
En voor de donkere ooglook. Kies ik Ground Brown en Sketch, of Sketck en Smut. Of Ground Brown en Smut.


Het hangt er een beetje van af.
Zoals jullie kunnen zien op de foto's zijn de oogschaduws goed gepigmenteerd. En zien ze er mooi uit. 
Ik heb geen oogschaduwbasis aangebracht onder de oogschaduws. 
Dus als ik ze draag, is de kleur nog intenser.

De prijs voor een losse oogschaduw is rond de €11, €12 denk ik.
en het palletje heb ik voor €5.50 gekocht. 
En een gewone MAC oogschaduw kost €16.
Komt het uiteindelijk goedkoper uit.


Ik vind het super fijne oogschaduws. Ze zijn misschien wel wat meer prijzig. Maar je word super goed geholpen in de winkel.
Je krijgt goede tips, en een goed product. Waar je een lange tijd mee vooruit kunt.


 x Lots of Love, Divastijl

No comments:

Post a Comment