Thursday, December 29, 2011

TBS & Yves Rocher.

Hello there!
Vandaag een artikeltje over de producten die ik vandaag gekregen heb van mijn nichten! 














Het ligt een beetje random door elkaar. Willen jullie zien, wat ik allemaal gekregen heb.

Mijn nichten, zijn als zussen voor mij. Ze zijn ontzettend lief, en ze zijn ook mijn buurmeisjes. Dus zie ik ze erg veel. En dat is altijd super fijn! Nu weten ze allemaal dat ik een ontzettende verslaving heb aan beauty producten. En ze zeggen dat ik een 'zot wijf' ben, en zeker als ik ben gaan shoppen. Ze vragen om de 'kleren' te zien, en er zijn geen kleren maar alleen maar, beautyspullen natuurlijk.
Stien, de oudste van mijn drie nichten, maakt zich zelf ook graag op.
Maar ze gebruikt de body butters niet zo graag. Dus, ze geeft ze maar aan mij.
Emelie, de middelste van de drie, die gebruikt helemaal niets van make-up. Zelfs geen mascara... Dus zij heeft de body butters en de parfums ook maar aan mij gegeven. Ontzettend lief, dus nu laat ik jullie even zien wat ik allemaal gekregen heb!
Coconut Shimmer Body Butter.
















Zoals jullie kunnen zien, heb ik gewoon twee potten van deze body butter gekregen. Er zit shimmer in de body butters. Maar voor de rest is het gewoon hetzelfde. Het is voor een normale tot droge huid. En hij ruikt echt gewoon geweldig lekker naar kokosnoot. Eén pot bevat 200 ml.


Mango Body Butter.














Dit zijn dus ook twee potjes. Dit zijn wel de kleine potjes, dus die van 50 ml. Maar da's ook enorm fijn om mee te nemen.
Ik vind dat het zo'n beetje ruikt naar petit gervais. echt lekker.
En deze body butter is voor een hele droge huid. Dat kan ik zeker en vast gebruiken tijdens deze wintermaanden.


Strawberry Body Butter.














Dit is ook een potje van 50 ml. Het is de aardbeien body butter.
Hier heb ik ook al veel goeds van gehoord. Uit dit potje is al wel wat gebruikt. Maar ik zal hem vanaf hier uittesten voor jullie. Deze geur vind ik echt geweldig lekker ruiken.


Spa Wisdom Baume Hydratation Monoï.














Dit is echt een boter. Deze heb ik ook nog nooit in de winkel gezien. Maar ik vind hem echt ontzettend lekker ruiken. Het is echt een boter. Hij is 200 ml groot, en ik zal hem zeker en vast uittesten. 
En ik laat jullie weten, wat ik er van vind. En ik ga ook een beetje research doen achter dit product.


Yellow Peach Soap.














Dit is een zeepje van Yves Rocher. Een zeepje dat een perzik, citroen achtig geurtje heeft. Ja, een beetje speciaal. Maar het is de eerste keer dat ik een zeepje van de Yves Rocher ga testen. Dus ik ben zeer benieuwd.


En als laatste de drie eau de toilette's.
v.l.n.r. Raspberry, Vanilla, Strawberry.














Drie eau de toilette's. Ik vind deze kleine flesjes handig. Ze zijn klein en licht, dus handig om mee te nemen. Ze zijn 20 ml dus je kan ze mee in het vliegtuig nemen. En ik vind ze geweldig omdat ze gewoon puur ruiken naar het hoofd ingrediënt. 
Gewoon framboos, vanille en aardbei. Gewoon puur.


Dit is wat ik gekregen heb van mijn lieve nichten! 
Ik vind het in ieder geval super lief en tof.
Nu heb ik nog wat meer producten om te reviewen voor jullie! 
 x Lots of Love, Divastijl!

No comments:

Post a Comment