Friday, December 30, 2011

H&M Scented Candle White Blossom.

Hello There! 
Vandaag een lifestyle artikeltje.
Jullie hebben hem al zien voorbij komen in mijn:
 BIG COLLECTIVE HAUL!
Scented Candle White Blossem by H&M.

























Een geurkaars. Dat vind nu echt heerlijk, en ontspannend.
Het laat mijn kamer lekker ruiken. En het maakt het ook nog eens enorm gezellig! 























Zoals je kan zien, heb ik het strikje dat rond het doosje zat rond het potje gedaan. Ik vond dat dat wel schattig stond. Niet? 


De geurkaars heeft zijn 33 branduren. En da's best wel wat! 
I like! Want deze geurkaars, ruikt zo fantastisch lekker! 
Het is een warme, maar toch ook een beetje een frisse geur.
De kaars brand op deze moment al een dik uur.
En er hangt een lekkere geur in mijn kamer! 
 Dat is was ik leuk vind! Een lekkere geur in mijn kamer! :)


Ik heb deze geurkaars voor €3 gekocht. Maar er zat een actie op.
Normaal zou hij €6.95 gekost hebben. Een goede deal vond ik zelf.

Dit is een echt aanrader, en het is budgetproof!

Als je nog aan deze kaarsen kan komen! Koop ze , ze zijn echt heel erg fijn! 
 x Lots of Love, Divastijl! 

No comments:

Post a Comment