Wednesday, December 28, 2011

Update. #7

Hello There Beautifull!


Het artikeltje komt misschien een beetje laat,
maar ik wou jullie nog allemaal een zalig kerstfeest toe wensen.


Aangezien de kerstdagen afgelopen zijn, wou ik jullie zeggen dat het me spijt dat ik zou weinig tijd gehad heb voor de site.
Het zal allemaal beter gaan vanaf nu. Ik ben nu bezig met artikels voor te schrijven. En zal heel veel producten uitproberen in de vakantie. Zodat ik reviews kan schrijven.


Ik ben nu ook aan het sparen voor een laptop. Ik ga voor een kleine laptop. Zodat ik hem makkelijker kan meenemen, en dat ik meer onderweg kan werken. Zodat ik ook meer artikels kan maken, als ik onderweg ben. Of een weekendje weg, of ergens ga logeren, etc. etc. etc. ... Dus da's al een klein idee voor jullie ! 


Voor de rest over Kerst. Mijn kerst was fijn. Ik heb doorgebracht met mensen die belangrijk zijn voor mij. Dus familie en mijn vriendje. Ik heb een drie ontzettend leuke dagen achter de rug. 
Ik hoop jullie ook trouwens. 


Hoe was jullie Kerst? 
 x Lots of Love, Divastijl! 

No comments:

Post a Comment