Friday, December 23, 2011

Kruidvat Ultra Sensitive Nachtcrème.

Hello there! 
Vandaag een review over de nachtcrème van Kruidvat eigen huis merk.
De Kruidvat Ultra Sensitive nachtcrème voor de overgevoelige huid.





















Het is dus een nachtcrème voor de overgevoelige huid.
Ik heb eigenlijk best wel veel last van puistjes en een vette t-zone.
Maar in de winter droogt mijn huid enorm hard uit.
En merk ik ook ontzettend dat ik een goede voedende nachtcrème nodig heb.


Het is een glazen potje. Niet echt hygiënisch. Dus is het aan te raden om je handen eerst te reinigen en dan de crème uit het potje te nemen, of je kan de crème ook uit het potje halen met een spateltje.
 Verpakking: 7/10






















De substantie is vrij dik. Maar dat is wat ik nodig had. 
Hij is ook vrij vettig. En heeft ook een lange tijd nodig om in te trekken. En hij maakt mijn huid echt wel zacht. En mijn huid voel ook echt gevoed.
 Substantie: 9/10


De geur vind alles behalve goed.
Het is een echte chemische geur, dat vind ik echt wel jammer.
 Geur: 5/10


Conclusie?: Het is een fijn product als je een dikke nachtcrème zoekt die je huid zacht maakt, en je huid voedt. En als je dus een overgevoelige huid hebt. Het is jammer dat de geur tegenvalt, want voor de rest vind ik het een fijn product.


 Eindresultaat: 21/30

No comments:

Post a Comment