Saturday, December 24, 2011

Mijn haar update #6.

Hello there! 
Vandaag een update die ik al lang beloofd had.
Mijn haar is een dikke maand geleden helemaal kort geknipt:
à la misslipgloss. Ik vond het zo freaking mooi. En is was er echt al lang aan het denken om mijn haar terug kort te knippen.
Want gewoon lang haar, dat vond ik te saai voor wie ik ben.
Dus hier klik op lees meer.
En bekijk de foto's :)































Dit is hoe mijn haar er uitziet als je mijn gezicht van voor bekijkt.


























Dit is de korte zijkant.
Hij is een weekje geleden bij geknipt, omdat hij weer te lang was :).


























En dit is da lange zij kant. Die is ook al flink gegroeid. 
Maar mijn lok moet ook een lengte krijgen te aan de kin. 
Dus dat stukje moet gelijk nog even laten groeien.


























Dit is de achterkant. Ik weet niet of je het goed kan zien.
Maar de korte kant en de lange kant lopen mooi over in elkaar.


























Mijn haar was op deze foto nog 5 cm korter dan dat ik heb laten knippen. Maar het is gewoon even om jullie een idee te geven over hoeveel lengte er van is.


Langs de korte kant is er iets van een dikke 20 centimer af.
En de lange kant en kleine 15 cm.
Flink wat dus! :) Maar ik ben echt zo blij met mijn haar nu.
Ik kan nog altijd niet stoppen met er naar te kijken!
Echt ik vind het super leuk! 
  x Lots of Love, Divastijl! 

No comments:

Post a Comment