Thursday, December 1, 2011

Essence Natventurista.

Hello there!
Vandaag een artikel waar de meeste van zullen opkijken.
Omdat het een limited edition is dat al een hele tijd uit de rekken verdwenen is.
Maar ik heb er toch nog een drie dingen van kunnen scoren in de voordeel-bakken bij kruidvat!


Op de foto kunnen jullie zien wat ik gekocht heb.
Als eerst dus twee oogschaduws.

De zilvere kleur is in de kleur 03 Chirp, Chirp!
En de goude is in de kleur 01 Barefoot Through The Moss.
Het zijn echt wel mooie oogschaduws. Ik vind ze mooi, en ze zijn ook heel erg glitterig.
Ook zijn de kleuren zeer mooi voor tijdens de feestdagen.
En als laatste, een gelliner in de kleur 01 Barefoot Through The Moss.
Ik dacht ik heb nog geen enkele gelliner.
Dus ik probeer deze een keer, het is tegen gevallen. Maar  het product heeft voor mij nu een andere betekenis. Ik gebruik heb onder één van de twee oogschaduws van deze collectie.
Dat maakt die kleur, mooier en intenser. Dus ik vind het fijner om dit product te gebruiken als een 'oogschaduwbasis'.
Het donkerdere vlekje op mijn hand is trouwens de 'gelliner'.

Ook al zou ik ze niet in de voordeel-bak gevonden hebben, zouden ze niet prijzig zijn geweest.
Maar nu heb ik voor deze drie producten €3 betaalt, dus dat is €1/per stuk!
Heel goedkoop dus!

Tot zover ben ik tevreden over deze producten, maar ik ben ze nog volop aan het testen.
Hebben jullie één van deze producten hier boven al getest?
Zoja; laat weten wat je er van vind hier onder in de comments!
 x Lots of Love, Divastijl!

No comments:

Post a Comment