Saturday, November 26, 2011

Update #3

Hello there!
Vanaf vandaag, vrijdag 25 november. 
Maak ik elke vrijdag een wekelijkse update die jullie op zaterdag krijgen.
In die update zal ik jullie laten weten, hoe mijn week verlopen is.
Hopelijk vinden jullie dat een leuk idee ! 

We beginnen de week bij zaterdag.
Voor mij is zaterdag dus eigelijk zo goed als elke keer het zelfde.
Ik moet van 8 uur in de morgen tot ongeveer 4 uur in de namiddag gaan werken. Voor wie niet weet waar ik werk.
Ik werk in een kapsalon, bij ons om de hoek.
Waarna ik naar mijn vriend fiets. Daar een poosje blijf.
En dan weer naar huis ga. 
Lekker iets eten, en dan gewoon relaxen.


zondag.
Voor mij zal zondag bijna elke week hetzelfde zijn.
Gewoon lekker thuis zitten, werken voor de site of voor school.
Filmpje kijken, heel de dag rondlopen in mijn pyjama.
Ja zo dat heb ik dus ook deze week weer eens gedaan.


Maandag.
Van half 9 in de morgen tot kwart voor 3  in de namiddag heb ik les.
Daarna ben ik wezen shoppen met mijn moeke en mijn mama.


Dinsdag.
Les van half 9 in de morgen tot half 5 in de namiddag.
Achteraf ben ik gewoon naar huis gegaan was ik thuis rond 6 uur denk ik.
En ik ben in de avond nog gezellig naar mijn vriend geweest.


Woensdag.
Was een niet zo'n fijne dag. Ik was ziek geworden onderweg naar school.
Maar ik dacht ik ben geen opgever.
Dus ben ik gewoon naar de les gegaan tot 12 uur.
Ben ik thuis gekomen om kwart na 1.
En ben ik gaan slapen tot half 6 in de avond. 

Donderdag.

Ik was zoals elke andere school dag naar school vertrokken.
Maar ben dus weer ziek geworden. Maar deze keer ben ik wel naar huis gegaan.
Vervolgens ben ik naar de dokter gegaan, omdat ik echt wel enorm veel pijn heb en had.
En nu moet ik dus woensdag naar het ziekenhuis om een hersenscan en een ego van mijn buik te nemen.
(-> ik ben dus niet zwanger!)
Maar er is een kans dat er een kistje op mijn eierstok of baarmoeder gevestigd is.


Vandaag vrijdag dus.
Niet veel speciaals aangezien ik niet veel mag doen met de pijn.
Ik heb eigelijk gewoon tv gekeken, en een beetje geslapen.
Hopelijk komt vanavond mijn vriend even langs.
Maar we zien wel.


Zie zo. Dit was mijn week.
Hoe zag jullie week eruit? Laat me het weten in de comments.


 x Lots of Love, Divastijl!

No comments:

Post a Comment