Sunday, November 27, 2011

NOTD. #2

Hello there!
Vandaag weer een Nail Of The Day!
Ik vind het persoonlijk zo leuk om te kijken en te lezen!
Ik ben trouwens ook heel into de nagellakjes de laatste tijd.
Vandaag ga ik voor jullie een nagellakje van Catrice onderhanden nemen.
Namelijk deze.


030 My café au lait at Nötre-dame.

Het is een lakje van de Ultimate nudes van Catrice.
Ik vind het wel een mooi lakje voor als ik iets simpels wil.
Iets dat snel moet drogen, en iets dat niet te veel dekking moet geven.
Iets natuurlijks dus! Dan vind ik deze echt super fijn.
Ik vind de kleur echt super mooi! En zoals ik al zei.
Hij is niet zo super dekkend. Op deze foto heb ik 2 laagjes gelakt. en je kan nog duidelijk mijn nagelrand zien. Dus voor mensen die hun nagellak altijd 100% gedekt willen.
Jullie zullen zeker 3,4 of 5 laagjes nodig hebben. Of anders gewoon skippen...
De nagellak op zich is best wel waterig, dus dat zal veel te maken hebben met dat de dekking vrij slecht is.
 Substantie: 7/10

De geur, het is zoals elk ander (Catrice) lakje.
Een echte nagellak-geur. Niet fijn, niet slecht.
Nou ja, gewoon een nagellak geur!
 Geur: 7/10

Voor de prijs, het is een lakje van Catrice.
Dus het is budget-proof. Ik denk dat'ie rond de 2 à 3 € zit.
 Prijs: 10/10

Conclusie?: Het is een fijn lakje, die niet veel dekking geeft. Het is heel natuurlijk.
En het is zeer budget-proof!

Eindresultaat: 24/30

No comments:

Post a Comment