Friday, November 25, 2011

TBS Deep Sleep Spray.

Hello there!
Vandaag een review over een beauty maar toch non-beauty product.
Dat ik regelmatig gebruikt heb deze maand.
The body shop deep sleep spray.



Wat zegt de verpakking over het product?
'Dreamy Pillow & Body Mist.
Jujube date extraxt. Community trade camomille and blended essential oils enchance restful sleep'

Het is dus een spray die je op je lichaam,
maar ook op je bed kan sprayen. Die een heerlijke geur achterlaat.
Het is wel een geur die je persoonlijk lekker moet vinden.
Want veel mensen vinden het maar niets, maar ik hou er echt wel van!
Het is dus een geur die ik dus persoonlijk lekker vind.
En waar je relaxt van word, en slaperig van word.
 Geur: 8/10

Er zit wel Alcohol Denat in. Dus gewoon alcohol.(droogt de huid uit)
Wel zit er geen SLS of SLES in ( stoffen die je huid uitdrogen.)
Dus dat is wel weer een pluspunt.
 Inhoud: 7/10

Het is een zeer fijn flesje. Met een goede hoeveel erin.
Je doet er een lange tijd mee. Het is dus ook in een spray vorm.
Dat is altijd wel fijn, en hygienisch.
 Gebruiksgemak: 8/10

Conclusie?: Ik vind het een fijn product, met een fijne geur. De inhoud van het product, vind ik best oke.
Buiten de alcohol dan... Maar ik spray het meestal gewoon op mijn beddengoed.
En ik word er relaxt en slaperig van dus voor mij werkt het wel.

Eindresultaat: 23/30

Prijs: €15

No comments:

Post a Comment