Monday, November 28, 2011

Coral Tonic Maybelline.

Hello there!
Vandaag een review over een lipstick van Maybelline.



 Het is zoals jullie kunnen zien en kunnen lezen in de titel, een koraal roze kleur.
En hij zeer mooi op de lippen.

Zo ziet hij er uit op mijn lippen.
Dus we beginnen bij het begin.
Het is een ColorSensational Lipstick van Mayebelline.
In de kleur 422 Color Tonic.
Het is een lipstick, die lekker smeert en smelt als je hem aanbrengt.
Hij droogt mijn lippen niet uit, en blijft een lange tijd zitten.
 Substantie: 8/10

De geur vind ik echt super.
Het is een beetje vanille en tofee-achtig.
Dat vind ik wel fijn!
 Geur: 9/10

Dan als laatste bespreken we de prijs.
Hij was niet super budgetproof.
Ik denk dat hij rond de €10 zat.
Op zich valt dat nog goed mee voor een goede lipstick.
7/10

Conclusie?: Een fijne lipstick met een lekkere geur. Een voor mij een bijna perfecte substantie.
De prijs is niet duur en niet goedkoop. Gewoon fijn!

Eindresultaat?: 24/30

No comments:

Post a Comment