Thursday, November 3, 2011

Hello There!

Vandaag dus het eerste artikel.
Geen review of iets, gewoon een kleine uitleg!
Voor diegene die mij voor een lange blog-break al volgende op http://www.divastijl1.web-log.nl/ .
Sorry voor deze onderbreking. Jullie kunnen de artikels op die website nog lezen.
En ik heb hard geprobeerd om deze terug in orde te krijgen nadat mijn site mee moest overstappen naar een andere host, en hij helemaal verknoeid was.
Het lukte me dus absoluut niet en heb daarom een break genomen.
Die ik echt nodig had om af te kunnen koelen omdat ik zeker wel vol met agressie zat.
Omdat het voor mij een gevoel was van . Al mijn werk, voor niets!
Maar nu na een lange break, kan ik er weer helemaal tegen en zal ik weer bloggen vanuit dit stukje uit het web!
Sorry voor het ongemak. Nu kunnen jullie in ieder geval terug genieten van Reviews, filmpjes, tips en trics!
Als er nog vragen zijn. Laat ze achter in de comments !
x Liefs Divastijl!

No comments:

Post a Comment