Saturday, November 5, 2011

i'am a Pink Rock Super Star.

Hello There!
Gisteren zat ik me een beetje te vervelen en ik moest foto's maken van de blush Dainty.
Dus dacht ik ik maak er een speelse look van.
Dus als je mijn Artikel van de MAC Dainty blush gelezen hebt, en de foto's allemaal bekeken hebt.
Heb je de ooglook al gezien. Dit is hem dus geworden.




Dit is zoals het er uit ziet op een afstandje. Met de foundation,lippen, blush en ogen.

Dit is wat ik gebruikt heb voor de foundation, Blush en lippen.
Catrice Prime and Fine Make-up Base.
Garnier Roll-on Concealer.
Catrice Allround Concealer.
Catrice Infinite Matt Foundation in 010 Light Beige.
Arcancil Light & Matt powder in 200 Clair Rose.
Mac Mineralize Blush in Dainty
Essence lipliner in 01 soft rose.
MAC Lustre Lipstick in See Sheer.

En dit is het geworden voor de ogen.


Dit zijn de producten die ik gebruikt heb voor de ogen.

Essence i <3 stage oogschaduwbasis.
Catrice oogschaduws:
300 Pink Rock Super Star.
320 Dalai Drama.
090 Bring Me Frosted Cake.
Een Turqouise oogschaduw kleur uit een palletje uit Spanje.
Hema Waterproof Eyeliner in zwart.
NYC Waterproof Eyepencil in 931 Black.
Essence Multi Action Masara in Zwart.

Dit is mijn look geworden. Ik vond hem er best wel leuk uit zien.
Als je wilt zien in een filmpje hoe ik deze look maak. Laat dan iets achter in de comments!

x Lots of Love, Divastijl

No comments:

Post a Comment