Thursday, November 10, 2011

Carmex Lipbalm.

Hello there, Diva!



Vandaag iets klein maar fijn. Mijn absolute favoriete Lipbalm.

In mijn favorieten van oktober zagen jullie de carmex cherry al voorbij komen.
Ik had uiteindelijk de geur overwonnen. En ik had de gewone 'klassieke' carmex nog in mijn lade liggen.
Dus dacht ik. Waarom zou ik deze niet gebruiken als ik zoveel van de carmex cherry hou?
Dus ben ik heb gaan gebruiken als een carmex-freak!
Hij maakt mijn lippen zo zacht!


Dit is hoe mijn Carmex-tubetje er uitziet. Het is opvallend uit.
Ik vind het ook wel schattig, omdat het zoiets anders is als alle andere lipbalsems.
 Verpakking: 9/10

De substantie vind ik fijn! Het smeert lekker, hij maakt mijn lippen lekker zacht en soepel.
Het duurt wel vrij lang voor hij intrekt. Dus gebruik ik heb voor ik ga slapen.
De geur is misschien niet zo lekker. Maar naar mate je hem gebruikt, went dat.
En trek je je er niets meer van aan.
Substantie: 10/10
Geur: 6/10

Conclusie?: Het is een zeer fijn lipbalsem, die je lippen intensief verzorgt!
Hij ruikt niet zo super lekker. Maar het went wel!
De prijs bedraagt  ongeveer €3 denk ik.

Eindresultaat: 25/30

No comments:

Post a Comment