Sunday, November 13, 2011

Catrice “BOHEMIA” limited edition.



Hello there!
Vandaag een shoplogje over wat ik gekocht heb van de Catrice “BOHEMIA” limited edition.






Oke, ik heb eigelijk maar drie dingetjes gekocht.
Maar het zijn drie dingetjes die ik echt wel wou en dus heb gekocht.

Als eerste heb ik de bronzer kozen.


Ik vond hem echt zo mooi! Het is een vrij matte bronzer trouwens.
Echt perfect om mee te contouren. Net iets wat ik zocht.
En hij is echt wel mooi, ik ben hem trouwens nu aan het testen!
03 Definition Bronzer

Zoals je dus hier kan zien, zit er ook een mooi patroontje in.
Het is echt super leuk, ik weet niet wat ik nog meer over het product kan zeggen tot nu toe.
Dan dat ik het mooi vind.

Als volgende heb ik 2 oogschaduws gekocht.


Dit zijn ze. 02 Yes, You Tan!, 01 My Home Is My Sand Castle. 
Het zijn twee shimmerige kleurtjes. Echt super mooi! 
Ook hier kan ik nog niet meer over zeggen! 
Over deze productjes komen zeker nog reviews. 


Ook zijn de producten niet prijzig, budget-proof dus! 


x Lots of Love , Divastijl! 


No comments:

Post a Comment