Wednesday, November 9, 2011

Glitter & Ice Lipstick. What Joy!

Hello there, Beautifull Diva!

Gisteren was ik naar MAC geweest, want de nieuwe Limited Edition is uitgekomen.



The Glitter & Ice Collection. Daar wou ik natuurlijk wel iets van hebben, als een beginnende MAC-addict!
Hier onder kunnen jullie zien dat ik maar één ding gekocht heb, dit is dus eigelijk de review van de Lipstick, en de swatches!












Ik vond het al speciaal van het moment dat de vrouw me de lipstick liet zien en zei dat ik hem een moest proberen omdat ze dacht dat hij mij zo mooi zou staan.
Dus ik ging het proberen. Wauw, dat was het eerste dat ik dacht! Zo mooi...
Dus, besloot ik hem te kopen op aan raden van de verkoopster.
Toen ze het doosje met de lipstick te voorschijn toverde, was ik helemaal van streek.
Het doosje was dus blinkend zilver. Het ziet er zo leuk uit, maar het is lastig te fotograferen voor mij.
Zeker nu mijn camera stuk is, en ik het met een oud zielig gevalletje moet doen!
 Verpakking: 10/10


















En dan dat tubetje, die had ik natuurlijk al vast gehad toen ik de lipstick probeerde.
Wat leuk, zo'n ander kleurtje dan dat basic zwart. That's what i like about Limited Editions! :)
Het is dus een super wit tubetje, met een zilver ringetje in het midden.
En zoals altijd in het zilver het MAC-detail.
 Tubetje: 10/10








En dit is hem dan op mijn lippen. Oke de lipstick ziet er hier een beetje slordig uit.
Maar deze foto is erg laat op de avond genomen, en ik was erg moet.
En niet meer 100% geconcentreerd.
Het is dus een donker rode kleur. Als ik de lipstick de eerste keer opendraaide in de winkel.
Dacht ik serieus dat het een bruine of een paarse kleur ging worden. Maar het is dus een mooie donker rode kleur. Mooi voor in de herfst en winter, uiteraard.
 Kleur: 8/10

Op zich is het een fijne lipstick, en echt wel mooi van kleur.
En voor mij was dit een beetje speciaal, omdat het de eerste keer was dat ik iets een limited edition kocht van MAC. Dus ik dacht, de producten worden op elke beauty-blog besproken.
Hier dan ook maar. Dus daar was het excuus dat ik wel iets moest kopen! :)
Blablabla... Ik 'praat' te veel. ( nu verder met de commentaar)
De lipstick smeert iets stroever als de rest. En heeft ook weer die ene make-upgeur waar ik het overhad in het review van de See Sheer lipstick.
Ook heb ik graag dat mijn lippen een beetje zacht of glad zijn.
Deze lipstick geeft enorm veel kleur af, maakt mijn lippen zacht aan voelen, maar hij maakt mijn lippen niet echt glad. Dat vind ik dan weer een beetje jammer. Het is meer een vastere lipstick.
Maar toch, zeer mooi. Dus wat ik ga doen, is een lipglossje zoeken die mooi bij deze kleur past.
Zodat ik een combinatie kan maken.
 Substantie: 6/10

Conclusie?: Zoals elk MAC-product is het iets prijziger. (€18)
Op zich is het een fijn product, omdat het veel kleur afgeeft. En je er dus weinig van nodig hebt.
Maar er zit een raar make-upgeurtje aan wat ik niet zo fijn vind. En hij smeert niet zo lekker vind ik persoonlijk dan!
 Einderesultaat: 34/40


Als er vragen zijn kun je me een mailtje sturen via :
divastijl@hotmail.be
je kan me volgen op twitter & youtube.

Wat hebben jullie al gescoord van de Mac Glitter & Ice Collection? 

No comments:

Post a Comment