Tuesday, November 22, 2011

Al mijn twitpics!

Hello there!
Vandaag iets helemaal anders.
Aangezien nog andere bloggers het ook doen, en ik het zelf ook leuk vind op het te lezen en te kijken.
Zal ik vanaf nu alle foto's die ik op mijn twitter gepost heb, en soms ook foto's die ik niet op twitter gepost heb, hier met jullie delen.

Voor de duidelijkheid. Dit zijn alle foto's die ik in heel mijn twittercarriere gepost heb ! 

Met deze foto is het eigelijk begonnen. Dat is dus de eerste foto die ik op twitter gedeeld heb.
Dat was toen ik alleen thuis was, en mijn mamalief had pistolets voor mij gaan halen. Maar ook mijn favoriete beleg!


De tweede foto die ik plaatste, was toen alle nichtjes van mijn mama bij ons thuis kwamen eten, en mijn papa had Paƫlla gemaakt, Ziet het er niet heerlijk uit ?

Deze was een Quote die ik zag in Glamit denk ik. En die vond ik wel leuk.
Deze foto is van toen ik echt midden in de nacht wakker werd, en ik zo'n grote honger had, dat ik dacht.
Waarom laat ik niet iedereen zien, wat ik nu ga eten? :)
Dit is dus de ingang van de Jimmy Choo winkel in Antwerpen.
Ik was dus gaan shoppen met mijn nichtje, en we zagen deze.
We wisten niet dat hij er al was, dus kon ik me niks beter voorstellen dan even een foto te maken van de ingang.

Foto's maken.

Dust & Diamonds.

Midnight in moscow.

Voor ik vertrok naar mijn werk.

I scream peach!

Without make-up.


De tell me a berry-tale look!

De What Joy lipstick-swatch van de MAC glitter & ice collection.
Dit is de laatste foto die ik gemaakt heb vandaag, de dag dat ik dit artikeltje schrijf. ( Zondag)

Zie zo. Dit waren alle foto's die ik al op twitter geplaatst heb. Volgende keer zullen het er waarschijnlijk meer zijn. Want dan zijn het alle foto's die ik gemaakt heb in een maand...
Hopelijk vinden jullie het leuk.
 x Lots of Love, Divastijl!

No comments:

Post a Comment