Wednesday, November 23, 2011

MAC Creme Cup.

Hello there Diva!
Vandaag nog eens een review.
Want dat is al even geleden, of dat geeft mijn gevoel toch aan.

Ik denk dat jullie hem al wel eens voorbij hebben zien komen in een favoriete filmpje.
Maar daar ben ik niet 100% zeker van. Maar ik wou hem jullie toch nog laten zien.



We zullen beginnen bij het begin.
Zoals altijd de verpakking.
Het uiterlijk van de MAC lipstick is zo goed als altijd het zelfde.
Maar toch elke keer als ik voorbij het rekje loop in de Store. Kan ik niet stoppen met ze te bewonderen.
De verpakking is mooi, zwart met glittertjes. Ik vind het er zeer klassevol uitzien ( natuurlijk, het is MAC! )
En ook het MAC-detail op het hoesje vind ik er altijd mooi uit zien.
Verpakking : 10/10



Het is een zeer mooie zacht roze kleur.
Die erg goed dekt. En de kleur komt ook mooi tot zijn recht op mijn lippen. Er zit ook een subtiele glans over heen. En jawel hoor, die staat de kleur prachtig.
De lipstick smeert ook super lekker. Het is een romige lipstick. En die glijd lekker over mijn lippen heen.
En als ik hem op hem, voelt hij aan als een lipbalsem.
Substantie: 9/10


Dan hebben we de geur. Dat is voor mij een ook groot ding. Als jullie het artikel over de See Sheer lipstick gelezen hebben. Dan hebben jullie gelezen dat ik vind dat die stinkt. Deze dus niet. De Creme Cup ruikt naar vanille en dat vind ik echt wel fijn! 
Geur: 9/10


De prijs bedraagt €18. Ik heb daar absoluut geen problemen mee want ik weet dat ik een mooi en goed product heb waar ik een lange tijd van kan genieten. 
Voor andere kan het echter wel een probleem vormen. Omdat de producten van MAC niet budget-proof is.

 Prijs: 7/10


Conclusie?: Het is een zeer fijne, romige lipstick. 
Met een fijne substantie, een goede geur. Hij is dan wel iets prijziger. Maar zeer fijn! 


Eindresultaat: 35/40 

No comments:

Post a Comment