Friday, October 19, 2012

Me, myself and i #9

Long time no see. Volg je mij op twitter ? Zo nee, doe dat dan even. Dan word er een deel van mijn leven al voor een groot deel verklaart.
Het gaat me allemaal niet zo goed af. Het lijkt wel of God me haat ofzo..?
Zoals jullie weten had ik vorige week de hele week allergie testte op mijn rug. Nu uit die testte is niet echt iets gekomen. Dus het goede nieuws is dat ik gewoon haarzorg mag blijven volgen. Maar het slechte nieuws is dat ik nog steeds niet weet van waar die eczeem komt. Dus nu neem ik anti-allergie pilletjes en die slagen dan weer aan. Heel raar gedoe allemaal. Ik word er goed gezind en depressief tegelijk van.

Ik ben zondag naar de zee geweest. Samen met mijn ouders, naar mijn grootouders. Als jullie mij volgen op twitter weten jullie dat het niet zo goed gaat met mijn grootvader. Maar daar wil ik verder niet op in gaan. Maar het is gewoon dat jullie het weten dat ik het daar moeilijk mee heb...
En dat ik soms gewoon niet in staat ben om aan de site te werken omdat ik liever de tijd door breng met hem. Ik hoop dat daar begrip voor is.

Met mij zelf gaat het ook een beetje up en down. Ik voel me al iets beter nu ik terug naar de kinesist kan gaan zodat mijn rug, schouders en nek al wat losser komen. Ook ben ik nu naar de sportschool aan het gaan   en dat geeft me ook een hele energieboost en een goed gevoel.

Met mijn dieet is het niet zo goed gegaan de afgelopen week. Ik heb heel erg veel gezondigd. Maar door dat ik nu aan het sporten ben ben ik gewoon op gewicht gebleven. Ik moet over een kleine drie weken terug naar de dietiste. En dan moet ik uiteraard terug een kilo of twee afgevallen zijn. Dus het word weer heel erg op mijn tandjes buiten. En natuurlijk het beste van mezelf geven.

Voor de rest komt valt alles stilletjes aan weer in zijn plooien. Ik ben wel heel erg moe omdat ik veel werk heb voor school. Ik moet oefenen en studeren. Maar ik heb ook heel wat ideeën op gedaan voor mijn blog. En in de avond moet ik natuurlijk ook nog naar de sportschool en naar de kinesiste.

No comments:

Post a Comment