Thursday, October 11, 2012

Me, myself and i #8

Hello there !
Long time no see. Sorry daarvoor maar er zijn toch een paar dingen gebeurd de afgelopen tijd waar ik jullie over wil vertellen. Daarom dus op donderdag een me, myself and i.
Wel laten we beginnen bij het begin. Zoals jullie waarschijnlijk wel al gezien hebben heb ik twee engelse filmpjes opgenomen. En jullie zien het misschien wel misschien niet aankomen. Maar ik ga het blijven doen. Die engelse filmpjes maken, maar het goeie nieuws is dat ik dus ook nederlandse filmpjes ga blijven maken.
Ik ga dus engelse en nederlandse filmpjes maken. Zo is er voor ieder wat wils.

Als tweede. Zoals vele onder jullie wel zullen weten heb ik maandag testte op mijn rug laten plakken voor allergie's te testte. En ik moest woensdag alle plakkers van mijn rug laten halen. En toen hebben we al kunnen zien dat ik sterk reageer op kappersproducten. Maar nu de plakkers van mijn rug zijn en er lucht aan kan. Dan kon het zijn dat ik nog meer jeuk ging krijgen. Wel dat is dus duidelijk gebeurd. Mijn rug is net een grote brandwond. Echt niet fijn, ik heb er dinsdag zelfs van moeten wenen. Het doet zoveel pijn. Je kan je het echt niet voorstellen. Maar nu zouden de allergie's nog meer naar voor komen omdat er lucht aan kan. En dan gaan we vrijdag weten aan wat ik allemaal allergisch ben.
Ik heb deze testte laten uitvoeren omdat ik niet goedgekeurd ben voor mijn stage van school. Ik studeer voor kapster, en daar kom je in aanraking met veel chemische producten. Daar krijg ik dus eczeem van. En dat zagen we woensdag morgen ook al sterk op mijn rug. Dus is de kans dat ik verder mag studeren voor kapster erg klein. Daar ben ik de afgelopen tijd heel erg door aangedaan. Ik zat heel diep in de put omdat ik niet wil veranderen van school en ik kijk heel erg op tegen vrijdag. Maar hier komt zeker nog meer over...

Daarnaast hebben jullie in het laatste filmpje hebben jullie vast wel gezien dat ik extensions heb laten zetten.
Door de stress die ik de afgelopen tijd had viel mijn haar gewoon uit. En daar was ik niet zo blij.
Ik ben ook altijd heel erg onzeker om mezelf. En ik vond me met mijn korte kapsel de laatste tijd zo mannelijk. Ik voelde me ook echt een man. En dat is ook een groot deel waarom ik de extensions heb laten zetten. Ik heb hier ook al veel complimenten overgekregen. En ik ben echt heel erg blij dat ik het gedaan heb. Ik voel me veel beter in mijn vel. En ik nu wel zeggen dat ik er veel vrouwelijker uitzie.

Ik heb ook iets heel erg leuk gedaan. Ik ben namelijk met twee andere bloggers naar de estetikabeurs geweest. De meiden met wie ik ben geweest hebben hier al een verslag over geschreven. Maar dat is dus het gene wat ik straks nog moet doen. Maar ik ben er gewoon nog niet toegekomen.

Wel kan ik jullie zeggen dat ik de komende tijd nog niet makkelijk ga hebben . Want ik heb veel te doen voor school enzo. Maar ik probeer zo veel mogelijk op de site te zetten natuurlijk. Maar als er af en toe is niet online komen. Schiet me dan niet dood. Ik doe zoveel als ik kan .


No comments:

Post a Comment