Thursday, September 13, 2012

Vitamine E face mist.

Voor vele onder jullie zal dit geen nieuw product zijn. Maar ik had het nooit ergens anders geprobeert als in de the body shop zelf. En dan dan werd het dus vooral heel erg goed bij oordeelt door de verkoopster.
Nu had ik er natuurlijk ook al veel goede reviews over gelezen. Maar elke keer stelde ik het uit om hem te kopen. Nu was ik in the body shop voor de nieuwe bb-cream waar ze mee uitkwamen. En dan zag ik dus ook dat de vitame E face mist een €4 korting had. Dus in plaats van €11 moest ik maar €7 betalen. En toen heb ik toch maar besloten om hem te kopen. En daar heb ik uiteraard nog steeds geen spijt van.

Dit soort spray's zijn bedoelt op je huid op te frissen en te hydrateren. Maar je kan ze natuurlijk ook gebruiken om je make-up te fixeren. En daar door word deze af en toe toch wel vergeleken met de Fix+ van MAC. Maar ik vind dat deze van fixatie minder goed is als de Fix+. Maar qua hydratatie voor mijn huid. Kies ik zeker voor deze. Je kan deze dus op verschillende manieren gebruiken. 
Je kan ze opsprayen nadat je, je hele reinigingsroutine hebt uitgevoert in de ochtend. Dus vlak voor je je make-up gaat aanbrengen. Je kan hem opsprayen om je make-up te fixeren. Maar natuurlijk ook voor door de dag je huid en je make-up een beetje op te frissen. Ik gebruik deze meestal voor dat ik mijn make-up aan breng en ik spray hem door de dag ook af en toe nog eens op. Vooral op warme dagen vind ik dit heel erg fijn. 

Deze spray is dus voor alle huidtypes, dat is ook altijd belangrijk om te weten. Hier zitten dus waters in, en geen oliën. En dat is natuurlijk goed. Want als er bijvoorbeeld oliën in zitten, dan kan je het niet gebruiken op een vette huid. En ook niet over je make-up want dan gaat alles glimmen en uitlopen. En dat wil je absoluut niet. In deze face mist zit vooral rozenwater heb ik het gevoel. Omdat als je hem op spray't gewoon heel erg veel rozen ruikt. Dat is heel erg leuk, vooral als je heel erg houd van de geur van rozen. Natuurlijk is hij ook heel verzorgend, en maakt je huid voldoende zacht en gehydrateerd. Zeker een aanrader voor mensen met een normale tot gevoelige tot droge huid. 

Natuurlijk het dopje waar je me spray't is een gewone spray, zoals ieder andere basic spray product. 

Verkrijgbaar bij the body shop voor €11.

No comments:

Post a Comment