Monday, September 24, 2012

Me, myself and i #5

Hello there!
Misschien is het wel raar dat ik weer een me, myself and i upload. Maar zoals jullie waarschijnlijk al wel hebben gezien heb het de laatste tijd vrij moeilijk en ik ben ook ziek. En voor jullie is het al helemaal raar dat ik het artikel zo laat online zal zetten. Maar ik zit dus op school (met 38° koorts ) en heb ik twee springuren. Die breng ik door achter de pc om toch wat artikels te schrijven voor de site. Ik heb het voor school ook behoorlijk veel te doen voor school.

Wel zoals ik zei ben ik dus ziek. Ik heb koorts, keelpijn, oorpijn, hoofdpijn enzo verder... Een griepje dus.
Maar daar ga ik me niet druk in maken. Ik heb heel wat andere dingen aan mijn hoofd, zoals mijn stage.
Daar hebben jullie in de vorige me,myself and i ook over kunnen lezen. En het blijft letterlijk gewoon door mijn hoofd spoken. Maar morgen ga ik ook een paar antwoorden krijgen. Ik moet namelijk naar de dermatoloog. En zij gaat ook voor een groot deel mee beslissen of ik mag verder gaan doen in de richting haarzorg. Maar ik zelf en mijn ouders vrezen ervoor, ik heb al veel geprobeerd en niets helpt. Gisteren had ik mezelf gedoucht en mijn haar gewassen en mijn gehele lijf stond vol met uitslag en eczeem. En dat heb ik dus met alle shampoo's. Heel erg jammer, want de shampoo zelf doet niets op mijn hoofdhuid en mijn haar is fantastisch verzorgt. Maar de rest van mijn huid is er jammer genoeg anders aan toe...

Morgen moet ik dus naar de dermatoloog voor een gesprek en beroepskeuze.
Natuurlijk heb ik al nagedacht over wat ga ik doen als ik geen haarzorg meer mag volgen. En dan gaat mij keuze naar iets kantoor gericht zodat ik meer leer over computers en dat soort dingen. Zodat ik nog meer tijd kan besteden aan mijn site, en dat ik jullie een betere service kan geven. Of hoe je dat ook moet zeggen.
Maar laten we hopen dat ik niet moet veranderen van richting. Maar helaas ziet het er niet rooskleurig uit voor mij...

No comments:

Post a Comment