Thursday, September 20, 2012

Me, myself and i #4

Hello there ! Vandaag weer een me, myself and i. Waarom dan ? Wel het gaat niet zo goed met mij. Ik ben grieperig en ik ben na school heel erg moe. Ik ben vandaag naar de dokter geweest voor mijn stage die zou moeten gaan doen voor de paasvakantie. En ik ben afgekeurd wegens mijn gezondheid. Nu moet ik naar de dermatoloog en andere dokters en zij gaan mij mee helpen beslissen over ofdat ik uit eindelijk wel verder mag doen in haarzorg of niet. Ik ben heeeeeel droevig op deze moment omdat de kans heel erg groot os dat ik moet stoppen met haarzorg. Daardoor zullen er dit weekend geen artikels online komen. Zodat ik even kan uitrustte en samen met mijn familie kan beslissen over wat er gaat gebeuren! Ik hoop dat jullie het begrijpen ! Veel liefs .... <3

No comments:

Post a Comment