Wednesday, September 19, 2012

Me, myself and i #3

Helloo there !
Vandaag opnieuw een me, myself and i, ik weet niet of jullie het leuk vinden. Want ik heb op deze artikels nog nooit echt commentaar gekregen, maar ik ben er eigelijk wel benieuwd naar. Maar ik heb de afgelopen week toch wel een paar leuke dingen gedaan. Maar ik heb toch wel een paar dagen plat gelegen van de pijn.
Maar ik ga jullie dus vandaag meer vertellen over mijn weekje.

Vorige week toen ik dit artikel schreef zag het ernaar uit dat mijn ouders naar Italiƫ zouden vertrekken voor vier dagen. Nu zijn ze al terug en ik heb een heel erg leuke week gehad.
Donderdag ben ik op bezoek geweest bij mij moeke en mijn voke. Ik moest daar gaan eten en dan hebben we ook nog wat gepraat en zo. Vrijdag ben ik bij mijn vriendje gaan slapen. Altijd fijn natuurlijk. En zoals elke zaterdag moest ik werken. Maar na mijn werk had ging ik toch wel iets speciaals mee maken.
Ik ging namelijk met een luchtballon varen. Heel erg speciale ervaring, en zeker de moeite waard om eens te doen.

Wij zijn heel erg hoog geweest, de ballonvaarder zelf heeft ook gezegd dat het uitzonderlijk is dat je zo hoog gaat. Wij zijn namelijk boven de wolken geweest . En na de luchtballon vaart kregen we een glaasje champagne en een ballonvaart certificaat. Heel leuk allemaal, en daar na moest ik naar mijn nichtje want zei was jarig. En toen was mijn vriendje bij mij blijven slapen ! Zondag voor middag hebben we samen wat films gekeken en de pistolets laten aan branden ! Haha , in de namiddag is een heel erg goede vriendin van mij langs gekomen en we hebben samen wat eten besteld en heel erg veel plezier gemaakt en gelachen. Het was weer een tijdje geleden dat ik haar gezien had. En ik was erg blij haar weer terug te zien! Dus bij deze was dat ook gebeurt.

Met mij zelf gaat het niet zo goed. Ik heb heel erg veel last van mijn rug, en ik heb dagen dat ik zelfs moeite heb met stappen. Voor mij gaan de dagen ook moeizaam omdat ik zoveel pijn heb. Ik heb ook erg veel last om stil te zitten op een stoel. Maar voor de rest gaat alles goed met mij. Tussen mi en mijn vriendje gaat alles meer dan goed, en dat maakt mij ook echt super blij !  Wel nu deze week heb ik jullie niet zo super veel te vertellen ! Maar ik hoop dat jullie het deze week ook leuk vinden om de me, myself and i te lezen !

No comments:

Post a Comment