Thursday, August 2, 2012

What's New: Garnier BB-cream voor een gemengde tot vette huid.


Een klein half jaar geleden denk ik, is Garnier uit gekomen met zijn eerste BB-cream. De meningen waren verdeeld. Maar het rare was, de meeste reacties waren niet positief.  Dat kwam namelijk omdat er uit een enquête was opgemaakt dat de vrouwen uit Europa liever vettere crèmes houden dan van een iets drogere crème. Uit die diagnose heeft Garnier beslist een BB-cream te maken dat iets vetter is dan de normale BB-cream voor de Europese vrouw met een gevoelige tot droge huid.  Het eind resultaat is dus dat vele vrouwen dit geen goede BB-cream vinden omdat het dus een vettere structuur heeft. En dat is niet met een gewone BB-cream. Jammer, dus voor vele dames viel deze BB-cream erg tegen. Nu zijn we een dik half jaar verder en Garnier komt uit met een nieuwe BB-cream. Een BB-cream voor de gemengde tot vette huid. Dus deze is veel droger en minder vet dan de vorige. Hier lezen jullie mijn mening.

Ik heb deze bb-cream aan jullie laten zien in mijn shoplog vlak voor ik op vakantie vertrok. Omdat ik op vakantie toch graag iets van foundation draag in de avond als we gaan feesten of als ik op restaurant moet. Vrij normaal. Maar als het zo warm is draag ik niet graag een hele laag foundation op mijn gezicht. Dus ik zocht iets dat toch iets van dekking gaf, en dat er mooi, gezond en naturel uit ziet. Toen kwam de nieuwe BB-cream van Garnier uit. En ben ik die gelijk gaan kopen.




Hij geeft me alles wat ik nodig heb. En zeker in de zomer als het mooi weer is. Hij voelt ligt aan op de huid en geeft een mooi gezond glansje. Hij is goed uitsmeerbaar en versmelt mooi in de huid. De eerste keren dat ik deze aanbracht deed ik dat met mijn vingers. Maar sinds de laatste week doe ik het meestal met een kwast en dat werkt nog net ietsje fijner vind ik zelf dan.




Op de verpakking staat dat het een BB-cream is voor de gemengde tot vette huid. Maar ik heb het gevoel dat dit product mijn huid toch een beetje hydrateert. Mijn huid is niet vet. Maar mijn huid is eerder naar de droge tot gevoelige huid. En voor mij werkt deze echt prima. Dus bij deze. De dames die de eerste BB-cream niet fijn vonden. Deze is zeker een favoriet van mij!

Verkrijgbaar bij Kruidvat voor €9.95 

1 comment: