Friday, August 3, 2012

Matrix Replenishing treatment.


Dit is een veelzijdig serum met Moringa Oil blend. Het zorgt ervoor dat je haar glanzend en gezond uit ziet. Maar het zorgt er ook voor dat je haar verzorgt is en dat het niet meer kroest.


Je kan het serum op verschillende manieren gebruiken. Zo kan je een paar druppels bij je shampoo of conditioner doen. Ook kan je het ook gewoon aanbrengen tijdens de styling van het haar , of je kan het op brengen voor het slapen gaan.


Eigenlijk ben ik zeer tevreden over dit serum. Naar mijn gevoel is dit serum en de haarolie Mythic Oil juist het zelfde. Het ruikt het zelfde en het heeft de zelfde werking op mijn haar. Ook zijn allebei deze haarolies van dezelfde bloem gemaakt.


Ik kan jullie zeggen dat mijn haar er ook op vooruit is gegaan sinds ik dit product gebruikt. Mijn haar voelt gezond aan, en ziet er ook gezond en glanzend uit. En dat ik wat ik van dit product verwachten.
Ik kan jullie zeggen dat dit een echte aanrader is en dat ik er zeker erg te vreden over ben.

De fles bevat 92 ml en voor deze fles betaal je €17.50  En is verkrijgbaar bij de Matrix-kapper .

1 comment: