Sunday, August 26, 2012

Update #27

Vandaag een dikke sorry voor mijn afwezigheid. De afgelopen week was alles behalve een pretje.
In mijn vorige update vertelde ik jullie dat ik een zware blaasontsteking had. Als die over was ik kreeg steeds meer en meer pijn in mijn onderrug. Ik terug naar de dokter. Zij heeft mijn hele lichaam alle kanten opgedraait waardoor echt nog meer pijn had.
Ze zei je zit echt helemaal stram en stijf. Vooral je onderrug, en voor de plaatsen waar ik zei waar het pijn deed zaten stram en stijf.
Moest ik naar het ziekenhuis voor scans en platen. Dinsdag weet ik de uitslag. De dokter heeft gezegd dat ik kan heb op een discusbol. En dat kan hernia's veroorzaken. Vanddag (zondag) ga ik proberen te werken aan de site en proberen te filmen.

Sorry diva's ik hoop dat jullie het begrijpen !

No comments:

Post a Comment