Wednesday, August 22, 2012

Redken: Smooth lock.


Het haar masker komt uit de Smooth Lock- lijn van Redken. Het is de eerste reeks therme-actieve verzorging voor droog en rebels haar. De Smooth Lock lijn zorgt voor een stylingsgemak terwijl jou pluizend, krullend rebels haar beschermt is tegen de vochtigheid. De Smooth Lock Lijn vervangt de oude reeeks Smooth Down. 

Het masker heeft drie basis ingrediënten. Thermo-actieve polymeren, Amandel olie en IPN. Laten we deze even verder bespreken. 
De thermo-actieve polymeren vormen een schild rond de haar dat vochtigheid afweert zodat de hydratatie wordt behouden. Zo krijgen we ook het pluishaar onder controle.
De amandel olie zorgt ervoor dat de haren verzorgt en beschermt worden tot de vezel. Voor zijdezacht, glandend en glad  haar. 
IPN dringt in tot de cortex binnen om het haar te versterken en de styling te vergemakkelijken.

Het smooth lock gamma bestaat uit vijf producten. 
- Smooth Lock Shampoo: €21,15
- Smooth Lock Conditioner: €23,30
- Smooth Lock Butter Silk intensive rince out treatment: €33,80
- Smooth Lock Heat Glide protective smoother: €29,15
- Smooth Lock Spray Sleek leave-in cream: € 29,15

En ik heb dus de Smooth Lock Butter Silk intensive rince out treatment. 
Deze voedt de beschadigde delen van de haarschubben diep voor blijvende gladheid. En voor een gezonde glans. 

Voor mij werkt dit masker echt als een hemel. Ik heb wel last van droog haar. Zeker nadat ik het gewassen heb. Ik heb zo'n intensief masker zeker 2 x per week zeker nodig. En soms gebruik ik het zelfs meer.
Ik kan je zeggen dat dit masker mijn haar heel veel goeds doet. En dat het zichtbaar minder droog en veel glanzender en gezonder word.
!opgelet: Niet te veel in één keer gebruiken en alleen op de lengtes. Anders heb je de kans dat je haar er vet uitzien. En dat is alles behalve wat je wilt.!

Wat ik ook lekker vind aan dit product is dat het echt heel verzorgend ruikt. De geur ruikt zacht, maar het ruikt als een verzorgend product. Als je het product ruikt, dan weet je zeker wat ik bedoel. 

En de substantie is dikkig. Het is fijn voor een haarmasker, ook voelt het zacht maar ook redelijk zwaar aan. 
Natuurlijk is het jammer dat je er met je vingers in moet. En dat er in de douche water in kan lopen. Voor de rest is dit product een topper. 

Verkrijgbaar bij de Redken-kapper voor €33,80.

No comments:

Post a Comment