Tuesday, June 5, 2012

MAC Prep + Prime .

Whoop Whoop eindelijk heb ik hem kunnen bemachtigen. Na toch vrij lang twijfelen of ik hem zou kopen heb ik het uiteindelijk toch gedaan.Want €21.50 is niet niets.


Ik ben echt superblij. Ik hem natuurlijk al een tijdje, en ik heb hem echt al heel veel gebruikt.
En ik vind hem echt super. Hij doet echt alles wat hij zou moeten doen. En daar ben ik echt heel tevreden over.
Zoals je kan zien is de poeder gewoon wit. Dat komt omdat het een transparante poeder is.
Dus hij ziet er wit uit in het potje maar als je het op je gezicht gaat aanbrengen word het gewoon 'doorschijnend' en word je huid gematteerd.



Ik vind het echt een hele fijne poeder. Ik gebruik de laatste tijd weinig of geen foundation maar gewoon een gekleurde dagcrème, met een bronzer in crème vorm. En daarover deze poeder is zeer fijn en zorgt ervoor dat ik de hele dag gematteerd ben. Omdat ik nogal snel een vette t-zone heb.
Maar die verdoezel ik nu perfect. Nu tijdens de warme dagen werk ik de poeder tussendoor wel eventjes bij door dat ik ga zweten, etc etc ... Maar op gewone dagen hoeft dat helemaal niet.

Wat ook fijn is aan deze poeder is dat hij in een doosje zit. Je kan hem ook in een losse vorm kopen.
Maar ik weet dat ik daar geen held in ben. Dus daarom deze...
Als je naar de MAC gaat vraag je gewoon de compacte versie van de Prep + Prime poeder.
Ook is deze compacte versie veel handiger om mee te nemen in je tas.
Mijn grootste zorg is : Laat hem niet breken, God. Alvast bedankt...




Verkrijgbaar in bijna alle MAC verkooppunten.














1 comment: