Thursday, May 3, 2012

Zomervakantie in zicht!

Hello there!
Vandaag kwam ik tot het besef dat het eigelijk nog maar een dikke 2 maanden school is .
En dan is het zomervakantie, 2 maanden lang . :) i like!
Ik vind vakantie altijd leuk. Zon, zee en strand, veel plezier met vriendinnen, cocktails, warm, mooie jongens en zo kan ik nog heel erg lang door gaan!
Wie vind de vakantie en de zomer nu niet leuk ?





















Ik ben echt helemaal gek op de zomer, maar dat is jullie waarschijnlijk al wel duidelijk!
Ik hou er ook ontzettend van om op vakantie te gaan.
Als ik het maar gewoon een weekendje naar zee.
Een weekendje weg is een weekendje weg.

Vorig jaar ging ik een dikke drie weken op vakantie naar Bali. Een land in Indonesie.
Wow, dat was daar de ervaring van mijn leven denk ik !
Ik heb daar zulke mooie dingen meegemaakt en gezien. En op mijn leeftijd vind ik dat toch wel speciaal.

Foto zelf getrokken.























Maar dit jaar ga ik naar het vertrouwde Spanje .
Ik vind Spanje een geweldig land, het is niet ver van huis zal ik maar zeggen.
Maar je zit totaal ergens met een totaal ander klimaat. En ik hou daar van .
Ik ga samen met m'n ouders en met mijn vriendje daarheen.
En de laatste vier dagen dat mijn vriendje in Spanje is,
komen mijn broer en zijn vriendin ook. Echt heel erg leuk.

Ik kijk er echt enorm hard naar uit

Nu, ik ben benieuwd naar waar jullie op vakantie gaan of wat jullie plannen zijn voor de zomervakantie.

x Lots of Love, Divastijl!















No comments:

Post a Comment